Uddevallakalaset.

Kom hem från båtturen igår! Direkt när jag kom hem så kom Amanda och Sofia hit så snackade vi massa och fixade oss oså och sedan drog vi ner till stan för det var ju Uddevallakalaset. Kan säga att det sög väldigt mycket efter att dom gjort om massa. De är säkert bättre för de äldra men för oss under 18 var det inte speciellt kul. Fick iallafall med mig pojkvännen hem som sov hos mig. Lite senare tänkte vi ta oss en promenad ner till stan och käka en langos och ikväll blir det mys hemma framför TV skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Evelina jonsson

Supersnygg!

Svar: som dig då!! ;)
Elin Johansson

2012-07-29 @ 16:26:59
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0