Tuesday.

Ingen skola igår och idag, har varit sjuk. Ont i magen och illamående. Vinterkräksjukan går ju runt i hela släkten sen efter kalaset i lördags. Lyckades iallafall ta mig till dansen förut och de gick ganska bra. Nu ligger jag i sängen igen och myser. Väntar på att tiden ska gå... Min pojkvän sitter äntligen på flyget hem och landar om ca 7 timmar och jävlig som jag är har jag tvingat honon att åka direkt till mig haha! Så han kommer hit vid 3 nångång och tillbringar natten med mig, fyyy va ja längtar!!!! Inte träffat honom på nästan en månad..


Bild på älsklingen och Fabian från Thailand. Kommer ju inte kunna visa mig med den negern blek som jag är "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0