Sammanfattning/2011.

Nyårsafton 2010/2011.

Tjejkväll med goa brudar!
Mysiga stunder med min vän Wictoria!

Stockholm med världens bästa mamma!

Passat den lilla släktingen.

Massa underbart roliga stunder i skolan med bästa!

Underbara stunder med grymma klassen!

Tokiga kvällar med underbara tjejor!

Dagarna i Göteborg med Wictoria hos hennes pappa!

Mina underbara vänner innan en go kväll på dalabergsfestivalen!

Firade min födelsedag med mina bästa vänner!

Sommarkänslan började redan i april!

Middag osv med goa brudar innan den årliga festen på mollön!

Var iväg och dansade på dansens dag med dansbrudarna!
Utomlandsresa i Turkiet.

Dansuppvisning på Östrabo!


Båttur med ett gött gäng!

Goa kvällar!

Dagar/kvällar uppe på dalaberg med gött folk!

Niornas bal på Västerskolan.


Min bror tog studenten.

Skolavslutningskvällen.

Tog hem guld i en väldigt lerig Junicup!

Sommarjobbade på mollöns 4H-gård i två veckor!
Lysekils Crousingen.

Cross VM



Partillecup

En av alla myskvällar me massa gott!

Tältning med dom bästa!

Fallens dagar

Roadtripp till bla Ullared och Lager 157.



Evelina fotade mig

Båttur med min underbara familj!
Dagarna på Sunningen med goa brudar!

Passade min fasters underbara hundar!

Skara sommarland med goa folk!


Träffade en underbar kille.

Gjorde naglar för första gången på salong.

Jag började Handel & Administrationsprogrammet på Agneberg.

Var på en underbar dejt i Göteborg!

Lärde känna världens underbaraste människa och blev väldigt nära vän med henne! Jenny Adamsson ♥

Jag har utvecklats i dansen och kommit med i uppvisningsgruppen.

Ännu en go tjejkväll med goa brudar!
Halloweenfest.

Goa dagar me goa grabbar.

Utomlandsresa i Egypten

Jag blev tillsammans med världens underbaraste pojkvän!

Var på PLS!

Underbara dagar med pojkvännen!

Ännu en tjejkväll med två nya goa vänner från klassen och Sofia!
Firade jul med min underbara släkt!

Firade nyår med riktigt underbara brudar!!
Det blev en hel del bilder!! Men fanns så mycket jag ville ha med i min sammanfattning av året! Det har varit ett bra år! Ett väldigt bra år faktiskt! Jag har gått ur grundskolan och fick hyfsade betyg, jag har utvecklats i dansen, jag har vuxit som människa, jag har haft otroligt kul med mina otroligt underbara vänner, ni är verkligen bäst! Jag har varit utomlands två gånger, jag älskar ju verkligen att resa! Jag har blivit kär för första gången och är lyckligare än någonsin! Jag har börjat gymnasiet där jag trivs jättebra och är jättenöjd med mitt val av linje! Det finns massor jag kan rabbla upp men detta är en del av mitt 2011! Sen ser ni ju en hel del på bilderna! Jag ser fran emot dehär året, det känns som att det kommer bli ett bra år. Även fast jag fyller 17 år och jättemånga av mina kompisar fyller 18! Haha men ja klarar mig! Hoppas ni orkade kolla igenom alla bilderna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0