2 månader med mitt hjärta.


Idag har jag och Joakim varit tillsammans i två månader. Känns dock som två år eller något eftersom vi har träffats i mycket längre än två månader! Han är den underbaraste killen på hela jorden! Finns inte en sekund som jag inte vill vara med honom! Någon snällare kille tror jag inte man kan hitta och jag kan verkligen vara mig själv med honon, behöver aldrig känna att jag skäms över något eller att något är pinsamt och vi har alltid roligt tillsammans! Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur underbar han är men det tror jag inte ni skulle orka läsa haha ...
Jag älskar dig mitt hjärta ♥ Du är guld värd.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Grattis till er ! :D <3 kramar

2012-02-10 @ 15:59:55
URL: http://wictorialjung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0