Word.

Jag har inte en fantastisk figur eller en platt mage. Jag är långt ifrån att betraktas som en modell, men jag är jag. Jag äter mat, jag har kurvor, jag har mer fett än jag borde och jag har ärr eftersom jag har en historia. Vissa människor älskar mig och några hatar mig. Jag har gjort bra och jag har gjort illa. Ibland går jag utan smink och ibland får jag inte mitt hår gjort. Jag är slumpmässig och galen, jag låtsas inte vara någon jag inte är. Jag är den jag är, du kan älska mig eller inte, jag tänker inte ändra på mig. Och om jag älskar dig, gör jag det med hela mitt hjärta. Jag ursäktar mig inte för den jag är.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag har en pojkvän och tkr om han sjukt mkt. men jag ser han med ngn annan tjej (typ står o pratar) så blir jag sjukt avundsjuk o ledsen. samma när jag VET att han är med ngn annan tjej. är så rädd att dem är bättre än mig på ngt vis. jag vet inte vad jag ska göra! har varit påväg att gjort slut många ggr nu pga att jag inte klarar av min avundsjuka. Snälla hjälp! Hade vart väldigt snällt om du svarade i ett inlägg, snarast!
true words förresten! Kram

2012-08-13 @ 10:37:52
Postat av: Joakim

Haha bit ihop :#

2012-08-13 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0