Q & A.

Anonym Om:
Hej! jag har en pojkvän och tkr om han sjukt mkt. men jag ser han med ngn annan tjej (typ står o pratar) så blir jag sjukt avundsjuk o ledsen. samma när jag VET att han är med ngn annan tjej. är så rädd att dem är bättre än mig på ngt vis. jag vet inte vad jag ska göra! har varit påväg att gjort slut många ggr nu pga att jag inte klarar av min avundsjuka. Snälla hjälp! Hade vart väldigt snällt om du svarade i ett inlägg, snarast! true words förresten! Kram
 
Hej! Tråkigt att du känner såhär! Att han pratar och umgås med andra tjejer är absolut inget fel så länge han inte gör något mer med dem, han måste få ha tjejkompisar! Självklart får man vara avundsjuk men han är ju din eller hur! Hade han tyckt att dem andra tjejerna var bättre än du hade han förmodligen blivit tillsammans med någon av dem istället. Men nu är han tillsammans med dig vilket måste betyda att det är dig han är kär i! Man får inte tänka det värsta hela tiden. Jag tycker verkligen inte du ska göra slut pga dehär. Älskar du honom så får du acceptera att han har tjejkompisar och förstå att det är dig han är kär i. Sålänge han inte har gjort något för att inte förtjäna ditt förtroende så måste du ju lita på honom. Förhållande handlar så himla mycket om förtroende annars fungerar det inte. Så mitt tips är att du börjar tänka i andra banor. Han är tillsammans med dig av en anledning och tjejerna är bara tjejkompisar. Det är dig han vill ha och det är dig han är kär i, inte någon annan. Så va lycklig med de du har istället för att försöka se massa dåligt i de. Hoppas det löser sig! Kramf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0