Lite förändring!

Som ni kanske ser så har jag gjort om en del i bloggen! Har tröttnat på det gamla och ville fräsha till det lite! Vet inte om jag är riktigt klar men det får duga sålänge! Om ni inte kan se det tryck F5 så ska det nog funka! Nu när pluggandet är slut så har jag varje dag fri för att göra vad jag vill! Så himla underbart! Så idag har jag bara fixat med bloggen och slappat framför datorn. Ikväll runt halv 8 drar jag ner till friskis där jag möter upp Evelina så kör vi ett hårt träningspass! 
Imorgon är det mjukisdagen, vilket innebär att man ska komma precis som man är, så som man ser ut när man vaknar, inget smink, inte "uppklädd" osv... Men jag antar att dom inte uppskattar att jag kommer i endast trosor ( vilket jag sover i ) så jag slänger på mig min goa one piece som jag köpte i Turkiet! Denna veckan är kort också! Vi går ju bara till onsdag sen är det lååång helg + att vi är lediga måndagen där på, så ska det ju bli underbart väder till helgen också sägs de ju! :D Hoppas på att det blir en toppenhelg och kanske en tur med båten om vi har tur? Japp, det var väl ungefär allt jag hade å säga för stunden! Vi hörs snart igen!
Två bilder från dansuppvisningen i lördags tagna av Evelina! Här dansar vi MTV/FUNK. Det finns även en video när vi dansar som jag ska försöka lägga upp här! Kommer nog även mer bilder när jag fått dom av Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0