what the hell

Sov inte en blund inatt kan jag säga. Låg och grinade hela natten och jag trodde fan jag skulle dö så ont jag hade! fyhelvette!!! Låg bara å väntade på att tiden skulle gå. Halv 10 åkte jag och mamma till vårdcentralen och då stack dom hål på bölden å jäävlar va ont de gjorde! Trodde fan ja skulle skrika sönder mina egna öron. Det gjorde så jäääävla ont! Men jag var tvungen helt enkelt. De rann ur hur mycket var som helst! så sjukt äckligt men så är de. Dom bara tryckte och trycke och jävlar vad var de kom, ont gjorde de också! Men de var de värt! Nu gör det inte lika ont längre och nu kanske jag kan sova inatt också! Klockan 3 idag så kom det en humopat hit för att prata om min mage. Och ska börja äta hur mycket mediciner somhelst så får vi se om det löser sig till slut! Känns iallfall som att hon visste vad hon pratade om. Nu vet ni hur de ligger till!

Jag kan iallfall säga "Du är som en böld i röven" För jajjamen jag vet hur de känns!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0