Jag är frisk - back on track

Jajamensan! Elin är på benen igen! Äntligen säger jag bara! Har fått tillbaka mitt liv! Igår var jag tillbaka i skolan igen och fyfan va underbart! Har saknat mina vänner så galet jävla mycket! UNDERBARA ÄR DOM! På kvällen vare dans å sen hem å fixa sig snabbt å sen drog jag å Kristin till herrestad och var med goa grappar å bruttor! Lilla kallt att åka hem sen menmen! Frös ihjäl men nu lever ja! Slaggade hos Kristin sen och kom hem därifrån för en stund sedan och nu har jag duschat oså. Ska snart ta mitt pick & pack och åka upp till mina brudar på hovhult! Ikväll blir det dalabergsfestivalen! Blir nog nice, hoppas på en galen kväll iallfall! Men vi hörs imorgon mina goa läsare! Nu när jag fått tillbaka mitt liv ska jag försöka börja blogga om det igen också! Kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0