har mått bättre...

Så här ligger det till. I onsdags åkte jag in till näl pga magen igen och de visade sig på ultra ljudet att jag hade en infekterad blindtarm. Fick åka tillbaka till kirurgen och de pratades om operation. Men sen var det tydligen inte blindtarmen iallfall för jag borde haft feber och jag reagerade inte som jag skulle. Fick åka hem efter att ha varit där hela dagen och fick order om att vi skulle komma tillbaka kl 9 nästa morgon. Vi åkte tillbaka och tog nya prover men inget hade ändrats så vi fick åter igen åka hem utan att fått reda på vad felet är. ( Sjätte gången )  Som vanligt så sa dom "Du får komma tillbaka nästa gång du har ont igen" Det känns ju jättekul ellerhur! Bara vänta in smärtan typ, och sen veta att dom ändå inte gör ett skit åt den! Magen var över men jag är fortfarande sjuk och nu var det tydligen influensa, feber och ont i hela kroppen. Och inte nog med det så har jag fått en böld i röven!! ( precis vid svanskotan ) Den värker hela tiden och gör verkligen hur ont som helst och den är fan lika stor som ett plommon enligt mig! ) Kan inte ligga ner och kan inte sitta ner så vad fan ska man göra! Det gör ont hur jag än gör och då menar jag ONT! Kan tydligen inte göra något åt den än heller för den måste bli "mogen" innan vi kan åka in till sjukhuset så dom får skära bort den, hur härligt låter inte de? Blir ingen skola för mig för än detta är över eftersom att jag varken kan gå sitta eller ligga utan att de gör ont! Så jävla trött på detta nu och jag orkar seriöst inte mer! Har alltså varit hemma sen i onsdags om man bortser från näl då och gjort ungefär ingenting! Har kollat på one tree hill och sovit. Har inte gått en meter utanför min tomt! Och så kommer de fortsätta tills detta helvettet är över. Detta är även anledningen till att ja inte bloggat. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0