Go kväll med brudarna!

Kom hem runt 12 från Elin. Vi hade ju tjejkväll idag med några tjejer i klassen. Vi hade faktiskt riktigt kul, riktigt sköna brudar dedär asså haha! Tog även lite bilder som nog kommer imorgon för idag orkar jag inte för ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp tidigt imorgon för att hinna färga håret innan vi åker till Brastad eftersom att jag aldrig hann färga det idag. Ja somsagt så åker vi ju då till Brastad imorgon för att fira mormor som fyllde år när vi var i Turkiet. Ska faktiskt bli ganska kul! Men vi hörs nog imorgon innan vi åker! Hade bra sålänge! Ska försöka komma ihåg att ta bilder imorgon under färgningen och före & efter bilder. Men förvänta er inte för mycket för mitt minne är bra men kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0