Borta bra men hemma bäst

Hej bloggen! Det var ett jävla bra tag sen nu men bra anledning har jag! Har nämligen varit bortrest en vecka för har spelat Partille Cup i Göteborg. Det har varit en underbar vecka med massa goa kompisar! Tråkigt nog så åkte vi ut i 8delsfinal mot Skanderborg som sen vann hela cupen, dom är även DM vinnare. Menmen sånt händer, vi har gjort jävligt bra insatser men några var mindre bra helt enkelt. Som tur är så kommer det nya chanser! Det är iallafall riktigt jävla underbart att vara hemma igen och sova i sin egna säng och kunna sova hur länge man vill! Kom ju somsagt hem igår och hann inte vara hemma länge alls innan vi skulle hem till min faster och grilla med släkten oså, faktiskt riktigt mysigt för dem två små kusinbarnen var med också! Lite senare på kvällen åkte jag hem till Evelina som jag saknat jättemycket och vi pratade om massor! Idag har jag inget planerat än så länge, tänkte försöka fixa nya naglar nu när det är uppehåll i handbollen. Får se hur det går så kommer det väl kanske in bild på det senare! :D TTYL babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0