Just A Dream

Har nyss kommit hem ifrån Bauhaus. Var där med mamma och pappa och kollade på inredning till toaletten där nere. Kollade även lite på nytt golv till mitt rum och ny säng till mamma och pappa. Är verkligen jättetrött så nu har jag gottat ner mig i sängen igen! Underbart. Lördag nu och på måndag är det skola igen! ush ush ush! Saknar det inte ett dugg! Skulle lätt kunna ha ett par veckor lov till! Ska nog fortsätta att kolla på one tree hill nu! Det är så jävla bra! Gråter (glädjetårar) varje gång jag kollar på det för man blir så glad när man ser alla så lyckliga. Gråter även vanliga tårar också när det är sorgligt! Är en riktig storlipare när de gäller filmer/serier. Tror att Wici skulle komma hit och sova idag också, får se hur det blev med de! Men vi hörs senare, kyss haj!


Right here, Right now.

Kommentarer
Postat av: joakim tamm

Fin bild

2011-01-16 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0