Danspasset = Diss

Danspasset var ju en ren katastrof verkligen! Världens smörigaste låtar, aldrig hört dom förr, jätte dåliga och tråkiga danssteg, man blev inte ens varm. Skämdes ju över att ens vara en utav dom 11 personerna som var där haha. Klarade av att vara där i en halvtimma sen så kände vi verkligen att det var slöseri med tid eftersom man inte ens blev tränad så vi gick upp och gymmade istället och efter 10 min där så var vi skitsvettiga ( sprang på löpbandet ) Sen körde vi även styrka så nu har jag lagt på min träningsvärk lite mer! Kan knappt röra bena haha, iallafall inte insidan av låren. Men imorgon kör vi igen! Direkt efter skolan skulle jag tro! :D

jag ska liksom bli såhär snygg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka t :P

2011-01-13 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0