A Good Day

Idag har det varit en bra dag faktiskt, inte speciellt rolig men bra! Jag åkte hem ganska tidigt ifrån Wictoria imorse för att hon skulle ändå till Göteborg och så var Anton ute och körde oså så det fick bli hemmåt! När jag kommer hem så håller dom på att riva ut hela toaletten där nere för där ska de tydligen göras om! Och mammas & pappas sovrum står tomt för jag fick ju en vattenläcka i mitt rum för ett tag sen, elementet gick sönder. Så vattnet rann igenom ner till mina föräldrars rum så dom har rivit ut taket där nere. Japp, dom passar väl på att fixa allt på en gång, lika bra. Jag tog iallafall tag i mitt rum och fick storstädat de! Tvättat av alla bänkar, rensat ut massa kläder som Wici ska få bl.a men massa som ska slängas också eller skänkas bort! Så nu är det ordning och reda i klädlådorna. När jag var färdig med storstädningen så drog jag ner till Friskis och mötte Evelina så körde vi ett "Intensiv pass" och det var riktigt JOBBIGT ska jag säga er! Men jäävlar vad gött det känns efteråt! Nöööjd japp! Kom hem och maten stog på bordet, klyftpotatis revbenspjäll och bearnaisesås! Och lite sushi också som mamsen käka! Kan de bli bättre? mohaha. Men nu ska jag faktiskt ta mig till duschen och fräsha till mig lite! Kan behövas. Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Men lugnt blir det iallafall för jag är helt slut haha! Nu ropar duschen!! C Ya Later!


Somsagt, fräsha till mig och sen slaaappaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0