Monday im in love

Hatar måndagar, man är trött sleten och orkar inte göra någonting typ. Men om man nu bortser från det så har jag faktiskt klarat mig bra idag. Gick i skolan till kvart i två, städade mitt rum direkt när jag kom hem och nu sitter jag och håller på att leta lite fakta till mitt arbete om Oscar Schindler. Det känns faktiskt som att detta kommer gå ganska bra så länge jag inte tappar orken. Jag valde iallafall rätt sak att skriva om eftersom att det samtidigt är väldigt intressant och vi har ju sett på Schindlers List också. Ska snart ta en paus från pluggandet och dra ner och köra ett medelpass på friskis! Det ska bli riktigt gött faktiskt. Älskar att träna! Så himla gött med hög musik och bara köööra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0