lördag - söndag

Lördag eftermiddag
Vi åkte ju somsagt hem till Evelina där vi bara tog det lugnt, eve hade lite utbrott så va inte mycket till prat heller. Men det löste sig sen och vi fick i oss lite tacos som Janne fixade och sen kollade vi på Melodifestivalen. Såg inte på alla nummer men av dom jag såg så tycket jag att Danny var helt klart bäst, och det verkade dom andra också tycka eftersom att han gick vidare. Sen gick jag till hovultskolan och mötte Wictoria för jag skulle sova hos henne. Vi gick hem till Pedro och var med han och Mikii. Vi spelade kort och bara tog det lugnt. Gick hem runt 11-12. Bosatte oss nere i soffan med lite chips och dipp, satte på en film och däckade av i soffan. Vaknade till vid 3 och gick upp och la oss i sängen.  

Söndag
Vaknade av att Cassie och Robin ( Wicis småsyskon ) bråkade och Cassie skrek så att nog hela Helenedal hörde.. Inte gött alls att vakna till de... Till slut kom vi upp ur sängen och då var väl klockan 9-10 ? Var tvungna att göra oss iordning snabbt för Wicis morfar kom och hämtade oss för vi skulle på dop. Wictorias lillasyster Tindra skulle döpas. Dopet gick jättebra och lilla duktiga Wictoria läste en dikt haha! Fick go mat å tårta också! grymt. Följde med hem till Wici en stund sen igen innan jag tog bussen hemmåt. Klockan 6 körde jag ett medelpass på friskis med Rebecca och klockan 7 körde vi ett till! fast bara halva då för var ju tvunga att hinna hem till solsidan!

Japp! Nu vet ni vad jag har sysslat med dom här två dagarna. Har iallafall bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon nu så att det är klart! Göttgött. Funderar väl på att gå och lägga mig snart men har ingen lust alls haha. Får väl se hur det blir med de.

DOPET



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0