Lite mer än bara tjejparty

När jag kom till Rebecca igår så sa dom att vi skulle på fest! Käkade och tog de lugnt en stund, satt å tjöta & körde "Jag har aldrig" Sen blev de utgång! Drog till Jesper Munk. Där fanns de lite känt folk men kan väl inte säga att de va sådär superkul! En stackars kille låg ju helt däckat å hade tydligen gjort de hela kvällen enligt dom andra haha! Stackarn. Sen drog jag å Ida vidare till Becka Hermansson så var vi där resten av kvällen tills vi tog bussen hem. Kom nyss ifrån Ida nu och är riktigt trött haha! Måste piggna till lite för ikväll blir de träning! Och skulle verkligen behöva plugga lite innan de också! Inte alls sugen på skola imorgon, eller jo, men BAARA för å få träffa mina goa kompisar som jag saknar jättemycket :(

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

puss gullunge

2011-02-28 @ 16:19:11
URL: http://amandamjonsson.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahhahaha söta!!!

2012-12-13 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0