It's never enough

Tja tjo tjena! Idag hade vi nationellt prov i Svenska, läsdelen. Det gick rätt bra tror jag, det kändes bra iallafall för jag svarade på allt osv. Fick även tillbaka mitt delprov i Biologi som jag fick VG på och Checkpointen i Engelskan som jag fick typ G/VG på. Efter skolan så åkte jag med mamma och handlade, fick med mig lite behövande saker hem bl.a hårfärg, hårinpackning, deospray och rakhyvel! När jag kom hem så bytte jag om direkt och sen tog jag bussen ner till friskis och körde ett baspass med Rebecca! Det var så tråkigt så jag kände för att springa hem också! Så Rebecca tog mina grejer i bilen så sprang jag hem! Kändes riktigt gött faktiskt! Att springa med hög dunkande musik i öronen är livet! Var riktigt längesen jag var ute och sprang nu eftersom att det varit snö osv. Men nu kan man nog börja snart igen! Nu ska jag ta mig ner till duschen och fräsha till mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0