HEMMA FRÅN TRÄNINGEN

Säger bara en sak: DET VAR UNDERBART! Riktigt skoj att träna/spela igen och träffa våra underbara fd tränare, älskar dom! Känslan av att spela handboll igen och bara latcha på skoj! fyfan va gött. Det blir att fortsätta med de varje onsdag helt klart! Nu är jag iallafall hemkommen och har duschat så nu ska jag ta mig ner och äta min färdiggjorda kvällsmat ( två grova mackor och ett knäckebröd med keso skinka och tomat! + ett glas mjölk ) och titta på glee som jag och mamma har spelat in! Sedan måste jag i säng direkt så jag får min sömn inatt för imorgon är det nationella provet igen! Ska sitta i 3 timmar och skriva en uppsats i svenska. TAGGA! fast ne, inte alls taggad men får hoppas att det går prima! Vi höres imorgon mina kära läsare!

Såhär såg jag ut idag:

Kommentarer
Postat av: helene

hur många läsare har du?

2011-02-13 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0