Head hell high

Dålig uppdatering jagvet! Men har man fullt upp så har man ;) I fredags så var det dans på kvällen och efter den mötte jag Felicia och Evelina så åkte vi till spara och köpte massa gott och sen till mig. Senare kom Kristin och så hade vi tjejkväääll all night long! Fast Emil & Olle kom bort en stund också. Idag (lördag) gick vi upp tidigt så bar det iväg ner till friskis redan vid halv 11. Jag & Evelina körde på gymmet en timma! Vid 4 bar det iväg till bjursjönstugan på "50" årsfest ( 25+25 ) Det var rätt kul faktiskt! Massa goa folk att prata med. Kom nyss hem därifrån men mamma & pappa är kvar ännu och super tänker ja! Mamma var allt bra i gardinerna när jag åkte därifrån. Nu tänkte jag bara slappa resten av kvällen å bara göra vad jag känner för! Somnar nog ganska tidigt idag för är redan bra trött haha... !
Te quiero ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0