härlig natt... fast ne

Igår var jag på invigningen i Rimnershallen med Rebecca och Kristin, det var ju riktigt grymt faktiskt, as coolt! Sen gick jag å mötte Felicia så drog vi ner till stan och käka kebabtallrik å sen vidare hem till mig. Senare drog vi ner till några grabbar och hade askul till 12 typ för då gick allt åt helvette! Hon skulle sovit hos mig men det slutade med att jag fick åka hem själv. När jag kom hem började jag må as dåligt typ och hade ont i magen och spydde hela natten! fyfan. Somnade till slut nere i fåtöljen.

Idag skulle egentligen Emil kommit hit men får väl ser hur det blir med de nu och ikväll skulle jag tränat men det blir nog inget med de heller. Måste skriva på SO:n också men ja orkar verkligen inte. Livet är inte alls härligt just nu! Lägger mig nog och kollar på one tree hill, det lät bra!
Min söta kompis Kristin ♥ Man kallas ju inte fläskis för ingenting, right?

Kommentarer
Postat av: svettlana <3

hahahah åh vad jag tycker om dig!! big love to you <3

2011-02-14 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0