Dag 1 - Om Mig

Mitt fullständiga namn är Elin Karin Johansson. Jag är född år 1995 och är alltså 15 bast! Fyller 16 den 2 april.  Jag bor i en liten stad vid namn Uddevalla som ligger drygt en timma från Göteborg. Jag går sista året på högstadiet på Västerskolan och nästa år börjar jag på gymnasiet då jag nog kommer att gå Handel på Agneberg som det ser ut just nu. Min familj består av min mamma Meta, min pappa Johnny & mina två bröder Emil & Anton. Vi bor i en villa på kurveröd och vi trivs suuuper! Jag har spelat mycket handboll i Kropps men har lagt ner det nu men tränar en gång i veckan med ett gött gäng som också slutat men som bara kör på skoj! Och då har vi vara gamla goa underabara ledare Läckan & Miche! Jag dansar två gånger i veckan på kulturskolan, Hiphop/Street & Mtv/Funk och jag tycker det är jätteroligt! Jag tränar även på Friskis & Svettis, både gymmar och kör pass och det går finfint! På helgerna umgås jag med mina kompisar som är hur goa och härliga somhelst, jag älskar dom superduper mycket!

Kommentarer
Postat av: Katarina Grosvold

Men jag då!!! E inte jag med i din familj!!!!!!

2011-02-24 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0