the hole worlds stops and stares for a while

Uppdateringen har inte varit bra alls nu det senaste jag vet! Men har haft lov och då tog jag helt enkelt lov från bloggen också! Ska försöka komma igång nu igen men har lite idétorka om vad jag ska skriva om oså, det finns ju annat som är mer intressant än vad jag gör på dagarna. Kom gärna med tips om vad ni vill att jag ska blogga om! Imorgon är det sista dagen på lovet och på onsdag är det tillbaka i skolan igen, gött som de e så har jag bara 2 skoldagar denna veckan för på fredag ska vi till trollhättan med dansen för å daaanca ! blir grymt de! Nu ska jag lägga mig och kolla på The O.C! Det är verkligen hur bra som helst å man kan inte sluta kolla! Hoppas att ni har haft ett lika underbart lov som jag med underbart väder, goa kvällar tillsammans med underbara vänner osv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0