My reason

DÅLIG UPPDATERING - INGET INTERNET
Har inte haft något internet på 2 dagar så har inte kunnat blogga, därför har det inte varit någon vidare bra uppdatering. Men det ska de bli bättring på hade jag tänkt. Men iallafall, helgen blev superlyckad! Hade superkul i lördags med mina underbara vänner som även stannade över natten! I söndags hade vi släktkalas som också blev trevligt med fina presenter. Annars har det inte hänt något speciellt under veckan. Hade kemiprov idag som faktiskt gick hyfsat bra tror jag. Idag har jag även ridit på min kusins häst Coftan. Det gick superbra och det var underbart att rida igen! Nu ska jag ta det lugnt en halvtimma och äta oså sen ska jag ner till friskis och köra ett pass! blir grymt. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Demi Lovato Sweden

Hej ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-04-07 @ 11:31:03
URL: http://demisweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0