everybody makes mistakes

Hejsan alla bloggläsare! Idag var man ju tillbaka i skolan då! Gött med en kort onsdag även fast det har känts som måndag hela dagen, men hur underbart är inte det? :D Kortare vecka helt enkelt och helgen är snart här igen! Efter skolan gick jag och Evelina ner till willys och köpte hårfärg, hem till mig dit även Kristin hänka på! I med färgen och vänta... inget lyckat resultat haha! Fick panikringa till hennes frisör och fick som tur var komma dit och få ordning på katastrofen, japp! hon såg ut som en tiger i hövet! Jaja det gick ju bra till slut iallafall! Åkte hem till mig igen och sen bar det av ner till friskis för ett hårt träningspass! Guuud va gött det kändes idag! Here we go! Imorgon ringer klockan på 05.45, då går jag och Kristin upp för en go löprunda på fina Kurveröd såhär innan skoldagen börjar! De blir finnemang! Torsdag imorgon, en ganska lång dag men även den sista skoldagen för mig denna veckan för på fredag drar vi till Trollhättan med dansen och dansar somfan!
sommaren på gång nu ? funderar faktiskt på shorts imorgon! får väl se hur vädret känns efter löprundan! God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0