YEEES!

Nu har jag mina praoplatser! Det blir en vecka på Emaus & en vecka på Kurveröds dagis! Haha det var så kul när jag kom dit, först när jag kom in så stod hon bara å glodde på mig.

Jag sträcker fram handen: Ah! Det är jag som är Elin
Majlis: Jaaa, det var ju du som ringde va?
Jag: Jaajjemen!

Hon verkade lite smått borta hehe :) Men sen så fick jag skriva mitt namn nummer och vilken vecka jag skulle praoa på en lapp. Sen frågade hon om jag hade gått där, så sa jag ju ja då. Sen frågade hon vart jag gick så sa jag här på vitsippan, hon bara men guud jag kan inte känna igen dig, gud vad jag skäms och så tyckte hon det var jättepinsamt typ haha! Så säger jag: Men det är inte så lätt jag var ju liten & blond då haha! Hon bara: Duu var det jaa!! Haha hon hade iallafall blivit gammal och grå, men hon va ju skön! Det blir nog en go vecka sörrö! Goa tider iallafall, 09.00-14-00.

VECKA 38: EMAUS!
Emaus

VECKA 39: KURVERÖDS FÖRSKOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0