helgen ♥

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på hela helgen. De har hänt massa saker hela helgen, en del bra saker och en del dåliga.. Men har iallafall varit med bäästa Wictoria och vi har haft skitkul ! Har varit med massa andra också men dom orkar jag inte räkna upp xd Orkar inte berätta vad vi har gjort för de blir för mycket att skriva haha! Men ska försöka bättre mig med bloggningen nu. Det är iallafall ingen skola nu på 2 veckor, skiitgött! Ska praoa istället så imorgon bär det av till Emaus med Sara! De blir skoj sörrö. Har inte så mycket mer att skriva just nu, men ni kan få se på några utav alla bilder från helgen.


Wici fixade mitt hår!

































Kommentarer
Postat av: amanda jonsson

mina leggins ?

2010-09-19 @ 20:57:06
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0