Caaash

Nu är jag hemma! Skolan gick snabbt men herregud vad trött jag var sista lektionen! Jag satt där men det kändes då fan som att jag fortfarande var hemma och sov! Kortet med Skol IF gick åt helvette kan jag tänka mig.. Efter skolan åkte jag ner till kansliet och hämtade ut pengar, 800:- så de va lite gött faktiskt! Nu har jag satt på vatten i en kastrull så ska laga lite mat till mig och bror min som jag inte har en aning om när han kommer hem. Är helt ensam sörrö.. fast nu kom han haha! Ska försöka skriva lite på svenskan idag också. Men vi hörs senare köss på röva!


Kommentarer
Postat av: Jimalice

Incredible site!

2011-10-12 @ 10:58:50
URL: http://jimalice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0