nobody says it was easy

Förlåt för dålig uppdatering! Har knappt varit hemma i helgen, och när jag väl vart hemma så har de vart fullt upp! Det har iallafall varit en grymt rolig helg! Lärt känna mycket nytt folk och som vanligt så tillbringade jag helgen tillsammans med min bästavän Wictoria Ljung! Jag älskar den tjejen. Idag har vi bara tagit det lugnt, mest sovit haha! Så nu är jag inte alls trött.. Och bara av att tänka på alla läxor/prov/inlämningar som vi har nu framöver får mig på riktigt dåligt humör. Är inte alls taggad på plugg.. Är inte alls redo på att satsa. Men nu måste jag ta tag i detta, måste vända på skiten nu. Jag ska klara mig egenom detta sista året, ska få dom betygen jag behöver för att komma in på det program jag vill gå. Men nu måste jag gå & lägga mig så att jag får den sömn jag behöver.

 
Coldplay - The scientist
underbar text, underbar melodi, hela låten är underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0