Friday I'm In Love

Riktigt go fredag! Om man bortser från skolan för den va riktigt seg idag.. va illamående och jättetrött :/ Jag har blivit helt konstig känner jag.. efter ja kom hem från näl. Men sen va de dans med Malin och de va superkul som vanligt! :) Efter dansen åkte jag snabbt hem och duschade sen hängde jag med Bea upp till stallet en snabbis för att fodra hästarna, hälsade också på Bettan, saknar dom goingarna där uppe! Sen åkte vi direkt till Johanna och resten av kvällen bestod av tjejkväll med några brudar i klassen. Idol, massa prat å bus! Och självklart godis hihi. Nu är jag hur trött som helst och ska lägga mig och sooova. God natt mina sötnosar! Vi hörs igen imorgon :)

DAGENS CITAT:
Jennifer: Men hur får man Linda då?
Linda: Man kommer på Elins ben..
alla: HAHHAHAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0