Tidsinställt inlägg

God morgon alla kära bloggläsare! Antagligen så ligger jag kvar i sängen och snoozar eller så har jag tagit mig upp och börjat göra mig iordning, eller så sitter jag nere och äter frukost. Hinner ju nästan aldrig blogga på morgonen för jag är så himla trött jämt och ständigt, och det är verkligen inte roligt! Sover går i skolan, sover och pluggar! Det är min dag typ... vad tycks? äter lite också faktiskt. Tänkte iallafall slänga upp en bild på dagens outfit.

Så här ser jag förmodligen ut idag, åtminstonde kläderna:


Efter skolan ska jag ner till stan och möta upp Felicia så drar vi och tränar på motionshuset! Ska prova på där i två veckor sen får vi se om vi börjar. Annars blir de sportlife för träna måste jag! Har verkligen ångest över att jag inte tränar, och den har inte börjat nu utan den har allt varit här hos mig ett bra tag, men nu ska den bort!

Hoppas ni får en toppen dag! Så hörs vi senare när jag kommit hem. Kisses & Hugs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0