Not just a bad hair day...

Den här dagen har varit den sämsta på länge. Det började med att jag hann precis till bussen, men när jag kommer ut till busshållplatsen kommer jag på att jag glömt ALLA mina böcker hemma som jag hade i ämnena idag, men jag hade fått med mig ALLA gympakläder. Klev iallafall på bussen och tog mig till skolan. Kommer dit och första lektionen är gympa, då vi inte behövde byta om, GREAT! Jag som kämpat med mig alltihopa! Så tänkte jag, aja jag kan väl åka hem och hämta böckerna på studiepasset efter gympan så hinner jag precis till nästa lektion! Men nä! Då hade vi inte studiepass utan vi hade matte... -.- Fick fjäskat lite för Micke å drog en kvart tidigare så jag hann precis med bussen hem! Så tänkte jag men bra då hinner jag med bussen 53 ner till skolan igen. Men då var bussen självklart jätteseg så jag var hemma vid 50 eller något. Tar mig iallafall in och ser att Anton är hemma!! Så det blir bara att fjäska till sig en sjuss till skolan, och snäll som han är bjöd han mig på det! grymt! Hinner precis till SO:n och trött som jag var gjorde jag ingen nytta alls den lektionen, ögonen slockna och jag hamna hemma i min säng. Sen var det biologi, film + genomgång! YES!! -.- Fast nää.. det sista man ska ha när man är trött för då somnar man bara! Till sist så hade vi då Engelska. Prövning på nationellt prov, & om man inte klarade det fanns det chans för IG. Fan va gött! Det började dåligt, det slutade för jävligt. Som sagt, det gick åt helvette! Får jag ett IG nu så bokstavligt dör jag, för fan va jag har kämpat i den jävla engelskan i år för ett VG. Jaja dagen var inte slut än... Gick med Jessica ( min SV-lärare ) ner till stan för skulle följa med Rebecca när hon klippte sig. Det gick bra oså sen tog vi bussen till torp, kommer dit å jag hittar ett par grymma tights för 50spänn!! Ska betala &... SWEDBANK HAR LAGT NER FÖR TILLFÄLLET. Trodde fan jag skulle slå ihjäl någon asså för fyyyfan vad arg jag var! Kunde inte betala eller ta ut med mitt kort. Fick iallafall lagt undan tightsen och vi skulle ta oss hemmåt. Kommer till busskuren och 1an står där. Frågar busschauffören när 2an kommer. Japp!! Den gick precis, varför inte liksom? Va bara att sätta sig och vänta i en halvtimma.. döhungrig som jag var... Sen fick vi gå hem från måndagsvägen och frysa ihjäl!


fet diss till swedbank...

Nu är jag iallfall hemma och denna dagen är äntligen slut!!! Och nu ska jag sova som jag borde gjort för längesen... FÖR DÅLIGT!! Måste verkligen ta tag i detta. Men vi hörs imorgon, slänger in ett inlägg på morgonen om jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0