gymnasiemässa

Hej mina kära bloggläsare! ♥ Det var ett tag sen jag bloggade nu men har inte haft någon lust och inte haft något vettigt att skriva osv.. Men nu skriver jag! Och här egentligen inget vettigt å skriva nu heller. Sov hos Evelina inatt och vi har bara pratat å myst oss. Imorse var det upp ur sängen tidigt och så kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner mot staden för att gå på gymnasiemässa på olika gymnasium.
Jag kollade på:
Handel Ekonomi på Plusgymnasiet
Stylist på Plusgymnasiet
Handel på Agneberg
Hotell & Turism på Agneberg
Estet Dans på Sin Clair

Så som det känns just nu så står det nog mest mellan Hotell & Turism och Stylist, men tankarna finns även inne på Handel.. inte lätt val dethär!

Men nu måste jag kila ner och äta! Hörs sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0