God Morgon

Jag har precis gått upp ur sängen, gick ner och hämtade mig en drickyoghurt. Nu ska jag sätta mig och spela sims 3 som jag även gjorde tills klockan 3 inatt. Igår tog jag det lugnt hela dagen. I fredags va de party! HELT GALET VA KUL DE VA !!! Kom hem runt halv 3 och då hade vi göött ont i benen kan jag säga, för jäävlar vad vi hade dansat!!! Felicia slaggade hos mig då ja. Så var vi med Emil och Rebecca en stund igår också.

Det har varit dålig uppdatering nu under helgen, jagvet. Men nu vet ni varför! Har inte haft något speciellt vettigt att skriva. Men nu ska jag spela! Vi hörs väl under dagen om ja hinner de! Lär bli en jäävla massa plugg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0