skolstarten



Saker som jag bör göra innan skolan börjar: 
• Köpa nya kläder och sånt ( åker till Göteborg imorgon ) 
- jeans
- tröjor
- väska
• Vända på dygnet så jag orkar gå upp klockan 7
• Sola lite kanske, blev ju ingen sommarbränna precis :(
• Köpa en kalender ( måste planera bättre i år )

Saker som jag måste göra när skolan börjat: 
• Ta skolan på allvar, börjar ju 9an.
- Lyssna mer på lektionerna
- Plugga inför prov & läxförhör
- Fjäska för lärarna istället för att bråka med dom haha (a)
- Höja mina betyg
• Börja gymma eller något liknande ( om jag nu slutar i handbollen som jag troligtvis gör )
• Lägga mig i tid, inte senare än 12.
• Äta frukost på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Friman såklart

Jeans* :(

2010-08-21 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0