Jennifer din going ♥

Jennifer åkte hem för en stund sen. Vi åkte somsagt till torp och köpte oss varsin kalender, hitta massa smycken som jag ville köpa men kan inte köpa mer nu haha! Farligt att gå in i affärer när man inte kan köpa något :( När vi kom hem satt vi och skrev lite i kalendrarna en stund, lyssna på musik & bara softa helt enkelt. Sen så spelade vi Super Mario Bros på wii och jääklar va kul vi hade haha! det blev en del skratt ska jag säga er. Hon är för go hon :) Ska försöka att gå & lägga mig ganska tidigt idag. Var ju halvdöd i skolan idag, lite smått jobbigt. Nu ska jag fortsätta chillidilla vidare! Hade förjäkla bra!

Kalendern:


Kommentarer
Postat av: evelina jonsson

sv: elin du vet ju att jag är; STÖRST, BÄST och VAKRAST... så ge fan då! :WEGH>RSU>GSRH(konstig grimas)

2010-08-23 @ 21:40:30
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0