Hemma från Göteborg

Man kan väl säga att det blev en del shopping hehe.. Handlade för 1050:- Och amanda handlade för nästan lika mycket 1010 faktiskt haha. De kommer in bilder på allt som jag handlat lite senare när Amanda har åkt hem oså. Nu ska vi skriva ut & fylla i anmälningsblanketter till dansen. Amanda ska börja i hip hop/street och jag ska börja hip hop/street och MTV trorjag. För ska ju sluta med handbollen så det får bli två danser istället. Så funderar jag på att börja i ridning igen faktiskt, men finns inget bra ställe som jag är sugen på, vi får väl se på det. Men jag bloggar igen lite senare! Ha det bäst sålänge!


Provade ett par fräcka boyfriend jeans och ett coolt linne men njaae.. de blev inget med de.




Amanda provar skor som hon också fick med sig hem! (y) galet snygga.

Kommentarer
Postat av: evelina jonsson

http://www.youtube.com/watch?v=fBxFkzg8G64&feature=related !!!!!! på första bilden

2012-02-01 @ 17:18:00
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0