God Morgon

Igår var jag och kollade på Flickträffen, Kropps spelade mot Backa och förlorade med två mål tyvär. Efter Flickträffen åkte jag & Sofia hem till Joni å träffade han Max Johan & David, tjötade en stund sen drog vi hem till mig och softa, spela wii å lite sånt. Sen drog vi ut och ner till spara, köpte lite godis å drog hem till Max & kollade film. Drog hem vid 12 någon gång.

Nu har jag legat i sängen ett tag måste fixa mig nu för ska ner till flickträffen för Kropps spelar 12.30! Måste skynda pusshej!


Kommentarer
Postat av: Fitness by Leonora

sv; härligt :D den var kalas :D gör du då? :D

2010-08-28 @ 17:46:55
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0