Go hemmakväll

Har varit hemma hela kvällen sen jag kom hem från Göteborg. Riktigt gött att bara ta det lugnt dagen innan skolstarten faktiskt. Har bloggat, städat lite, provat kläder, duschat oså. Nu sitter jag med en inpackning i håret & laddar ner musik till ipoden. Lägger kanske in en bild sen på hur det blev med tvhyllan och hörnhyllan. Själv så tycker jag att det blev grymt! Tack pappi ♥ Vet ni några grymt bra låtar så skriv gärna! :) Nu får jag fortsätta med de jag höll på med. Bloggar senare ! Puuss.


haha go bild på mig när jag är blond!

Kommentarer
Postat av: Odintirill

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:27:17
URL: http://odintirill.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0