fytusan va skoj vi hade!

Friskispasset var verkligen hur kul som helst! Det var danspass och jääädrar vad vi shaka loss :D Ska lätt på dom i fortsättningen! Och till alla er som bor i Uddevalla rekommenderar jag det! skiitkul. Nog om det. Tog skolkort idag å de gick åt helvette hatar det verkligen! Fick bara se porträttet men.. Fick stå längst upp i hörnet igen samma som förra året! DET SUGER :( Fick stå på fel sida också så den extra fula sidan av facet kom med mest. Kan säga att spanskalektionen var helt åt helvette :o Fick en fet text som vi skulle översätta :o med hjälp av en ordbok ? jotack.. kunde inte ett enda ord själv så de hade tatt sin lilla tid. Har bytt lärare från lille janbanan :( gillade faktiskt janne bättre :/ Efter skolan så missade jag bussen så gick med hem till Sara så lagade vi mat sen kom pappa och hämta oss. Så var vi hos mig en stund å drog sedan vidare till friskis! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ta mina sömntabletter hehehe.

lite bilder från skolan:











Kommentarer
Postat av: malin

varför är du alldrig med hon wictoria längre ?

2010-08-27 @ 07:30:37
Postat av: the Stig

Men Elin, du är ju fin ifrån alla håll!!

2010-08-31 @ 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0